Orang ada cakap tulisan tu boleh melambangkan peribadian orang..Aku macam setuju juga pasal apa yang Datuk Dr Fadhilah Kamsah cakap..Taknak cerita pasal tulisan orang,cerita pasal tulisan sendiri..

1)Tekanan~aku tulis tekan kuat!!memang sampai berbekas kat belakang kertas tu haa..memang aku tonyoh kuat2..puas hati aku.

maksudnya:Sihat,cergas, pantas dan sedikit agresif

*p/s:hahhahah..aku ni agresif ke??kuat tido je lahh..

2)Bentuk Tulisan~



Bentuk apa tu??aku ngak tahu??dia kata:
i. Tulisan yang bulat-bulat
Semua huruf ditulis dengan bulat · Emosional, prihatin, pengasih penyayang, kepekaan tinggi dan banyak memakai otak di sebelah kanan (otak kreatif)

ii. Tulisan yang tajam-tajam atau leper-leper
Tulisan yang angular dan sharp · Rasional, berkerja dgn sistematik, pandai mengurus dan banyak memakai otak di sebelah kiri (otak logical)

gue yang mana?

3.Kecondongan~Condong ke kanan
Extrovert, suka bercerita, berkongsi maklumat dgn orang lain, peramah, suka campur orang, mudah memimpin, mudah menunjukkan kasih sayang, berani, pemurah.

wahhh..cerita pasal kecondongan,tengok aku tulis camane;

hahhahah..90 degree tw!!betul,ni kenyataan..tapi pelik ke??tak kan?

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*sebenarnya ada banyak lagi..malas lah aku nak copy paste apa yang Datuk Dr Fadzilah Kamsah cakap.
*tulisan korang macamane??
*tulisan aku okey tak ehh?