Sekarang cuaca tak menentu.. panas terlampau panas,dah macam nak kemarau pun ada , tapi syukur masih
takde masalah bekalan air. Orang mengeluh panas sangat.. nak duduk rumah je..ajak keluar tak nak,kata “cuaca panas sangat,nanti kulit hitam”.. boleh pitam jalan panas2 ni..
 Tapi bila hari hujan,mengeluh juga..kata cuaca buruk,sedangkan hujan adalah rahmat dari tuhan..Mulalah mengeluh..kata nak keluar tak boleh..hari hujan..terpaksa duduk rumah je..”Nanti kalau hujan tak bawak payung,basah,seksi sangat..nampak semua”..astro,streamyx jadi lembab..
hehhh..apa kita ni??cuba fikir dari sudut lain..kenapa kita nak negatif je ni kak??!!
Kalau cuaca panas,lepak2 kat stall mamak yang jual cendol ke,makan ABC ke..uishh..nikmat kan kak??nak makan ais krim?best juga tu..jomm!!nikmatkan?
Kalau hari hujan,dapat pula kelas cancle..boleh tido je kat rumah..tak pun sebelum tu makan ubi rebus ke..pisang rebus ke..haa..sedap juga tu..nikmat kan?
Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.
*sekarang cuaca tak menentu.
*apa manusia nak sebenarnya ni eh??panas salah..hujan salah..
*ni entry bersahaja saja je..peace..