Rumah sewa aku ada housemate baru..dia tak bayar rumah sewa,tapi hari-hari kita kena buang taik dia..
Sampai sekarang dia ni takde nama,hari-hari nama dia tukar..lusa lepas Halimah Jongang,semalam Lady Gagah,hari ni Shareen..esok apa pula tak tahu..
Dalam rumah ni paling anak dara dia lah..masih suci dan begetah lagi..tapi hari-hari aku belai dia tapi dia masih dara lagi kan?kenapalah kau ni malu sangat??keluar sangkar pun tak nak??apa ni Jijah?
Sebenarnya Mary nak apa ni??main tak nak..keluar sangkar tak nak..bergurau sama-sama apa tah lagi kamu ni..Mary nak beli mainan lain ke?
Kalau taknak main sama-sama dengan kami semua,janganlah buat muka kurang kasih sayang macam tu Nami..aiyaa..
Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.
*sebenarnya sebelum ni aku tak suka kucing..
*tapi lepas tengok muka Cindy ni,aku rasa dia ni comel juga kot.
*taik kucing bau sangat busuk..uwekk..nasib baik Isabella ni kiut..
*Mandy moore,kenapalah kau pemalu sangat??tak boleh bawak bergurau langsung..
*rasa macam nak cekik je kucing ni..apa masalah dia eh sebenarnya?malu sangat..
*dahh..cukup..aku dah konfius nama kucing ni apa sebenarnya…