Dulu kita selalu bersama..tak kira apa pun,walau ada yang baru,saya tetap pilih awak..saya setia sangat dekat awak..tapi kenapa awak berubah sekarang ni??saya ada buat salah apa2 ke??
 Andai kata saya pernah terbuat salah atau tercakap kasar kat awak,saya minta maaf,saya janji tak buat lagi,sebab saya rasa kalau awak takde di sisi saya,saya rasa macam tak lengkap diri saya..
Semua sebab saya dah anggap awak sebahagian dari hidup saya..awak tahu tak betapa pentingnya awak pada saya??kenapa awak berubah disaat2 akhir ni??disaat saya betul2 perlukan awak??Awak janganlah buat saya kecewa..kembali lah pada saya..saya lemah tanpa awak..tolonglah kembali pada saya..Buffered earning Nuffnang..
Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.
*saya sangat jeles semua orang dapat buffered earning,sedangkan saya tidak lagi..
*kenapa semua sekali buffered saya bertukar menjadi metered serentak,tanpa pengganti yang lain?
*saya merajuk dengan Nuffnang.traffic saya tak cukup bagus langsung ke??hurmm.

*Updated 11 June 2010* 

 Okey,saya masih sayang pada Nuffnang.terima kasih Nuffnang.