Awak ni pandai…cuma malas je!!

Percaya atau tidak,dari tadika,kesekolah rendah ke sekolah menengah,masuk matrik,kolej,universiti semua aku tak pernah lari dari perkataan tu dari cikgu mahupun lecturer aku..Semua ni sentiasa macam tak pernah lari dari aku punya buku laporan pelajar..

Banyak yang aku kalau boleh nak je bagitahu kat semua lecturer aku..macam luahan perasaan seorang student kepada lecturer dia lah..jadi disini aku buat warkah beradu ku untuk semua pensyarah dan guru semua..terimalahh..

Kalaulah lecturer aku mengajar sambil berlakon,
Barulah aku boleh tekun,
Kalaulah lecturer aku mengajar tanpa alat
Aku belajar dengan sangatlahh ralat.
Kalau lecturer aku mengajar sambil duduk
Memanglah aku sangat mengantuk.
Kalau lecturer aku banyak bercakap
Makinlah aku gagap.
Kalau lecturer aku tak pernah menilai
Mana dia tahu aku ni bodoh ke pandai.
Kalau lecturer aku berbudi bahasa
Memang aku sayang sepanjang masa.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*terima kasih semua guru2,pensyarah2 semua yang pernah mengajar saya..thanks a lot lahh..
*anda semua adalah terbaik untuk saya.
*agak2 lecturer aku marah tak baca ni?
*trivia..perkataan cikgu merupakan akronim bagi perkataan Encik guru..cool kan?
*nak belajar buat pantun macam eyriqazz lahh..
*tak baik kutuk lecturer..mereka bagi ilmu kat kita..