Sekarang bersepah2 kan aku rasa peminat budak Justin Bieber ni yang namanya naik tak ubah macam Mawi naik dulu tiba-tiba femes meletup2..(tapi sekarang dah diam pula?)..Okey fokus pada tajuk dan gambar..memang benar,pengganti Justin Bieber sudah ditemui!
Tadaa..terkejut ke?haa,itulah wajah bakal pengganti Justin Bieber..ehh,korang jangan pandang pada rupa ke apa..pandang pada bakat mereka yang hampir sama..bakat apa??bakat menyanyi??ye ke??okey cuba tengok video di bawah ini.

Sama kan?kan?Apa pula tak samanya?sama lah..dua2 ni kalau nyanyi dua2 aku nak baling botol rasanya kat dorang..sebab apa??hhaha..fikirlah sendiri.Rasa macam nak shoot je dua2 ni.keh3.(tapi yang sebelah kiri tu paling mengundang lah)..nak jotos laju2 kepala kau tu.Meremang bulu roma aku..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*entry santai saja dong di hari Ahad..apa mahu tension-tension kan?
*peminat Justin Bieber jangan marah ehh..haha..peace!
*Selamat Hari Bapa untuk En. Kamaradin.(ayah gue lah)..u’re the best!